21/1

Tomheten är något som sprider sig i min kropp, varför känner jag min så tom när det var ett gemensamt beslut?

Jag vill inte, jag orkar inte känna det så här nå mer nu. jag vill bara att allt ska bli bra, är det meningen att det ska vara vi så blir det vi, och om inte så nej då var det inte så.. men varför ska det behöva göra så ont?

jag saknar honom redan fast jag vet att det inte kommer att bli som vanligt den här gången, jag känner det i hela min kropp..menvarför känns det som att vi har tagit fel beslut, när vi båda vet att det inte funkar mellan oss? varför?

jag orkar inte! kan det inte bara sluta göra så ont!

Idag kom den jobbiga delen, när jag var på väg hem från skolan, jag grät och grät, varför skulel det bli så här, när vi är så bra vänner, jag vill ju bara att det ska fungera...

varför skall det vara så här?

jag orkar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback