Shoping

Nu är jag hem kommen efter en runda på stan med emelie, vi shopade lite inför halloween festen vi ska på, på lördag.
Så jag köpte mig ett par till tänder, lösnaglar och ett vitt puder. 
Jag kommer att vara vampyr på lördag och är väldigt nöjd med det :D

Efter vi shoppat klart så åt vi lite mat och pratade en stund! det va ett tag sedan vi sågs!

PÅ vägen hem slog min huvuvärk till och jag mår väldigt illa, jag vet inte vart jag ska ta vägen... mitt huvud sprängs snart.. och vad gör jag då framför datorn och inte i sängen och ligger under täcket för att ha det tyst och lugnt.. nej jag valde att kolla mina sidor och skriva ett inlägg innan jag kryper ner och tycker synd om mig själv!

dagen började bra, men fortsatte inte alls i samma anda... jag hoppas att värken blir bättre innan kvällens manga kurs börjar!

// Vessli - Försöker ta livet at huvudvärken 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback