Trött och slut

Gårdagens intervju gick väldans bra :)
Jag fick komma på en andra idag :) Så nästa fredag så börjar jag om jag får det. :D  jag hoppas verkligen att jag får det!

Igår så hade jag och emma en mysig tjejkväll, vi spelade spel, åt jätte god mat ( som alltid när det är emmas mat), vi pratade en massa om en massa :)
Sen somnade vi, jag somnade runt 2 och vi gick upp 06.30 sååå jaaa jag är lite trött och slut idag, men det är det värt :P

Ikväll åker sambon hem till sina föräldrar och sover där, de ska åka upp te avesta 8 imorron bitti för att gå på begravning!
Så jag får en liten ensam hemma kväll :)
Så jag ska mysa med lite tacos och chips tror jag.
Jag var på ICA och skulle köpa god saker, men jag kom hem med natur godis?! Mumsigt värre, iaf det jag köpte.

Men nu ska jag jag kolla på tzatsiki! :)

// Vessli

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas att du får jobbet,håller tummarna! :)

2009-04-23 @ 21:40:50
URL: http://idakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback