Dagens roliga händelser sumerade!

Dagens roliga händelser sumerade!

idag har jag varit väldigt produktiv, jag har pluggat, jag har skrivit en hel uppsatts om renässansen ( renessansen i mitt huvud)

Jag har även lyckats städa och målat banderoller :)

Banderollerna blev took snygga som vanligt och proffsigt gjorda denna gång av 4 pers :)

Snart är det dags för 1 maj, 1 maj kommer att bli kul, att slås för rättvisan är på nått sätt viktigt.

Vi städade även bland alla banderoller och hittade speciellt en trevligt som ska ges bort som gåva till en granne :)



Man kan ju alltid fråga sej vad man ska göra med livet och hur man ska uppnå det, och det första jag läre göra är att ta mej härifrån.

Jag har tre grejer jag vill syssla med resten av mitt liv:

1, jag vill bli sjökapten.
jag älskar havet och klarar mej inte utan det, jag tappar bort mej, jag älskar att köra båtar, speciellt stora båta :)

2, jag vill bli teater lärare.
Jag älskar teater och jag vill hjälpa andra att älska teater och att utvecklas inom det :)
teater är en del av livet, jag tycker synd om alla som har missat teaterns under bara värld, även om det så bara gäller att kolla på den eller spela i den eller syssla med det runt omkring!

3, jag vill syssla med min politik.
politik får mej att leva får mej att vilja komma framåt. politik är även väldigt viktigt och jag tycker att alla borde engagera sej inom politik.

så vad gör man när man vill tre så olika saker, vilket sattsar man på??

jag hoppas ändå att jag hamnar rätt men det gör man väl alltid till slut :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback