Jaha!

Ja då har jag gjort som alla andra och skapat mej en blogg :)

Dagen till ära har jag en väldigt intressant dag av städning framför mej :(

Ja och för att göra det hela ännu mer intressant så ska jag även göra en dagordning och skirva ett uttskicka :P

intressant eller hur?!

Hahaha mina dagar är intressantar än det här, snart så kommer det bli en rolig blogg :)

Ja, jag har en fundering på varför man igentligen bloggar, är det för att man vill att allt och alla ska veta vad man gör eller är det för att man vill ha uppmärksamheten??



PANIK!!!

Högskole valet är gjort, tänk om jag valde fel tänk om jag ångrar mej och vill gå högskolan som jag lade sist ellr om jag vill gå den som jag tog bort ahhhhhhhh.....

tänk om jag inte alls vill bli sjökapten, eller om jag ens kommer in :(

Man vet aldrig vad framtiden har att ge en, man kan bara hoppas på att man tar rätt beslut angående sin framtid

Varför ska jag vid 21 år ålder redan veta vad jag vill göra med mitt liv, det finns ju så mycket som man vill göra, jag vill till exempel bli sjökapten, drama lärare och även så vill jag hålla på med politik.. ahhh hur får man ihop det hela..

HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag bloggar för att jag är uppmärksamhetskåt. fast jag hade en tankte att bloggen skulle ha en inriktning från början.. så blev det inte riktigt...

2007-04-24 @ 23:26:31
URL: http://mulinkatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback