Rödtott!

Yes, rödtott är jag numera :)

helgen har varit bra, jag och marita hade en dricka vin och kolla på film kväll igår. vi drack vin och var ute och gick, vi kom hem vid tre :P

idag så har jag kommit till insikt med att jag ska flytta om tre månader och att jag har PANIK!

jag har druckit en massa gott te med marita och disskuterat framtiden :) framtiden ser ljus ut :)

det här är den lätta delen! nu kommer den lite jobbigare!



Det ska bli skönt att flytta på grund utav många anledningar, den första är att äntligen slippa den roll som jag har fått, man får ju alltid en slags roll när man kommer in i en umgänges krets eller i en klass eller liknade.
den rollen håller man varese man vill eller inte.

Jag kommer äntligen att kunna vara mej själv helt fullt ut igen, jag kommer att kunna göra på mitt sätt utan att bry mej :)
Jag vill kunna vara den jag är på insidan på utsidan med, jag vill kunna utvecklas utan att bli skrattad åt :)

Och i en större stad kanske det finns fler som gillar samma saker som mej och är på samma sätt som mej, för det finns ingen som är lik mej på sånt sätt här, jag har två vänner i hela hudik, och äntligen så kommer jag kanske att kunnan hitta nya trevliga vänner.

jag vill kunna göra saker, leva, ha roligt och bara njuta av livet, bara vara mej, visst jag är väl mej här med, men inte helt fullt ut!

Mitt huvud är fullt av tankar som liknar detta, men jag kan inte bekriva dom. jag hoppas på det bästa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback