toook!

Dagen har varit ganska bra, förutom det faktum att jag inte orkade eller kunde vara själv på förmiddagen :(

Jag har även kommit till insikt med att jag måste skaffa fram pengar till min nästa tattuering!
jag vill jag vill jag vill!

Min dag har sett ut som så att, jag vaknade klockan 8, och tänkte faaaaan inte nu igen, jag har numera sömn problem åt båda hållen, jag kan inte sova på kvällarna men inte heller på morgarna. jag blir GALEN!

sen gick jag till min vän marita och hjälpte henne att rensa garderoben hihihi det var riktigt skojigt!

Hemmåt resa, käk och thina med filmen bilar! toook bra film!

Jag har även en plats på en högskola en GARANTERAD plast på högskolan i malmö, jag kan dock inte skriva på vilken linje eftersom jag inte kommer ihåg namnet :P

ne nu måste jag nästan ta och bli en intressant person och skriva om nått vettigt...

Tar en kopp te och filosoferar över det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback