Första Veckan...

japp, numera är jag högskole student :D blivande lärare :D

klassen verkar bra, och vi fick en mjuk start, idag så va vi ut och lekte i skogen, vilket var väldigt givande, jag kom på en massa bra saker man kan leka och göra när man själv ska vara läraren :D

jag trivs i stockholm och i skolan, jag gillar friheten som man har fått och det känns osm om det kommer gå bra för en gångs skull.

johan och jag fungerar bra på distans, nästan bättre än på nära håll :) snart är det dax att åka hem och hälsa på igen.

jag ska börja träna imorgon :O just det JAG ska börja träna, som sagt jag mår bra nu :D

det är synd bara att man inte har nån som helst kontakt med nån hemma förutom johan och mamma :(

det ända som jag inte trivs med är min bostad, jag bor hos en som både röker inne och är jobbbig, snälla nån rädda mej, hjälp mej att hitta nånstans att bo :D

ne nu ska jag ta och göra min plikt och plugga :D

ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback