känsaln av...

ja känslan av vadå?

snart är det dax för mej att ta mitt pick och pack och flytta, nu är det bara några dagar kvar, på måndag flyttar jag till våran huvud stad för att utbilda mej, men hur ska jag känna?!

Jag vill verkligen, men ändå så undrar man hur ska jag lyckas, kommer jag att orka, hur går det till, hur fungerar allt, är det dax att bli vuxen på riktigt nu, kommer jag att vara ensam... allt sånt snurrar i huvudet!

är det verkligen meningen att jag ska flytta är det verkligen verklighet! eller kanske drömmer jag? 

kommer jag trivas i stockholm, jag som är så lugn och trivs bra när det är lugnt, eller kommer jag att vantrvas, kommer jag att träffa folk som är som mej äntligen! 

Hur det än blir så flyttar jag iaf på måndagen, och har inte börjat packa ännu, :/ det känns som om jag skjuter upp det så är det inte verklighet, vill jag lämna johan här uppe, jag kommer länkta hem som en took både efter katterna och johan, jag vill verkligen inte att det ska ta slut pgrund utav att jag flyttar till stockholm :/ 


rädda mej någon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback