hmm..

Jag har flera anledningar att må dåligt just nu, de e kaos mellan mej och min käraste.. eller jag har inte hör i från honom sedan i fredags, och han svara inte någon. han är försvunnen.
Ingen vet var han är och ingen får tag i honom..

Vart är du?
Jag är orolig och i panik. jag vill bara ha ett tecken på att han lever att han finns, hur det är mellan oss.. jag palar inte nå mer nu :(

den andra är att min pappa som ska vara där för mej.. nej han är i stockholm med min halv syster och hör inte ens av sig till mej.. inte ens ett sms..
jo jag vet att jag har levt med detta hela livet..
det gör såå ont.. jag orkar inte.. jag vill bara ha en pappa i mitt liv.. jag orkar inte ta llt igen.. varför allt just nu...

men för att citera min lilla syster " precis när allt är på bristningsgränsen så brukar det ordna upp sig ganska snart"

men just nu känns det bara meningslöst med allt.. jag gråter om vart annat och vet inte vart jag ska ta vägen.

HJÄLP mej nån!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag finns här för dig vännen. Det är bara att ringa närsom helst om du vill/måste prata. Det hoppas jag att du vet!

2007-12-03 @ 12:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback