KÖRKORT!!!

Jag tog mitt körkort idag, s¨åååååååååå hät lycklig blev jag då! nu firar jag med hallon och snart ett ds möte :)

ikväll blir det harry potter. äntligen :D

sen kommer resten av helgen att flya förbi, först sundsvall, sen stugan, sen planer johans födelsedag, sen kommer veckan då det blr hölik, för att fira johan och sedan komma hem på tisdagen då jag ska till min mamma för att låna bilen och skjutsa mamma och anna till tågstationen, sen kommer torsdagen då jag börjar jobba på bollnäsfestivalen, KOM OCH HANDLA ÖL AV MEJ! :P

nen nu´ska jag göra men iordning för ds mötet!

// vessli - Körkort

Kommentarer
Postat av: jossan

grattis till körkortet!! :)

2007-11-06 @ 16:44:13
URL: http://jossansnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback