Regn, dimma och te!

När jag kollade ut genom fönstret imorse ( hemma hos min mamma ) öste regnet ner, men ännu värre blev det när jag skulle mot tåget, då öppnade sej himlen!

men nu är det inte där jag ska börja!

Lördagen började med en promenad med thina ner mot tågstationen för en resa mot gävle, i gävle hade vi ett ärende, ärendet var att gå igenom dokumenten till rikstingen :) vilket gick jätte bra och smärt fritt :)

sen bar det av till maria på inflyttningsfest :) vilket var toook roligt :)
det var ju ett tag sen jag såg både malin och maria, på marias fest träffade jag en trevlig tjej från söderhamn som jag åkte hem till mamma med :)

När vi väl kom till söderhamn så var klockan tre och jag var klar pigg , så jag kröp ner i sängen och lånade en bok av min bror ( nån fotbollsbok, vilket jag enbart läste för att den var trist och jag kanske skulle somna av utmattning, vilket jag inte gjorde) när jag hade läst ut boken så la jag mej för att filosofera och då somnade jag äntligen :)

dagen efter klockan 10 var jag klar pigg men låg kvar en halvtimme :)

Jag stannde hos min mamma tills idag och åkte hem med tåget :)

Thina ringer och frågar " kan jag komma över med mammas bullar och dricka te?"

jaaaaaaaa.. så klart, jag älskar thinas mammas bullar ♥

vi drack te och pratade en stund, begav oss av en komisk anledning till thina för en kopp te, och gick efetr de en mini promenad till mej och drack mer te och spelade kort :)

turen till är så är det dimma och världen är orättvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback