Tjohej!

dagen till ära mår jag nogorlunda bra och orkar med en blogg skrivning!

Idag tänker jag pladra på om onödigt dravel och låssas om att det inte är det :)

Jag funderar på att lista mina favorit saker i livet här, eller ja jag vet inte riktigt.

♥ MIna Katter diza och vilma
♥ Johan
♥ Thina
♥ Te
♥ Christian
♥ Våren
♥ Sommaren
♥ Smala sussie
♥ En vampyrs bekännelser
♥ Böcker
♥ Musik
♥ Film
♥ Pelle
♥ Mitt täcke
♥ Oblivion
♥ Ung vänster
♥ Grillat
♥ Godis/chips/ läsk
♥ Och en massa mer saker som jag inte orkar lista upp!

Så det var det dravlet det, just nu för tillfället så sitter och och är aggresiv  mot min historia uppsatts, jag får inte fram nått svar på frågan.

Snart ger jag upp, men jag behöver historian för att komm ain på högkoslan faaaan!

Nej nu har jag dravlat och bara skrivit en massa meningslösa saker som jag egentligen inte hade behövt skrivit, och jag hade kunnat gjort inlägget intressant istället.. men nej jag är inte på det humöret idag! SÅ HAHAHAHAHA!

jävla uppsatts!




Kommentarer
Postat av: Thina

Woho!! Jag är med på listan!!!! <3<3<3

2007-05-09 @ 14:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback