...

Helgen har varit helt underbar :D tack!

Men tyvärr så¨varade det inte länge, just nu har jag en dålig dag och kämpar ( inge farligt måste bara få ur mej att det är en känslosam och jobbig dag)

Jag sitter ner och försöker göra det jag borde och ska, men jag pallar helt enkelt inte av det nå mer nu. nu vill jag bara krypa ned under täcket och stanna där. :( men det får jag inte, jag måste kämpa vidare, jag vet att alla har upp och nedgångar och jag har en nu. men det är lättare att skriva ner det.

nej nu ska jag försöka kolla på nån film och glömma för en stund.



Jag saknar johan som en took och länktar tills den 7/12 så kommer han ner till mej en heeeel helg :D

ha en frsatt bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback