Frossa

Jag vaknade och trodde att jag låg i en snödriva eller likande, men det gjorde jag inte, jag låg i min säng under mitt täcke med min pyjamas.
och ändå frös jag, jag tog på mej ett till täcke och en filt, men fortsatte frysa, flannel skjortan åkte på, men nej frossan fortsatte... och har fortsatt sedan dess..
Jag ligger i sängen med datorn i knät och fryser som en tok, jag kan inte bli sjuk nu. jag vill inte.

Jag ska lyckas plugga, laga mat och tvätta. jag viiiiill inte. jag vill stannai mitt nogorlunda varma paradis hela dagen.
Läsa och bara skärma av mig från om världen, bara flyta in i min egen värld och stanna där. snälla??

Julmust, pepparkaks deg, böcker, datorn, en massa täcken och jag. i min alldeles egna värld i sängen.

Jag önskar att min älskling vore här och kunde värma mej.

ne nu ska jag fly in i min egen värld och skärma av mej helt från den riktiga omvärlden den får vänta till imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback