Halloween

Japp så har Halloween kommit och gått igen.. men en skillnad..iår hade jag asa roligt!

Jag var ut med Tre killar på krogen här i stockholm igår, och vilken kväll det blev.. jag har aldrig haft så kul på krogen även om det var kaos från början, kvällen slutade bra.


Jag gick hem i snön.. och äntligen kom snön :D min lycka var fullkomlig!

Idag är jag mest trött och slut efter nattens bravader.. men som sagt vad gör man inte för en kul kväll ute :D

Stockholm är mycket roligare att gå ut i än hudiksvall kan jag konstatera efter en kväll som denna :D

Ne nu ska jag få i mej lite mat och dricka julmust.. sen ska jag palra mej till emelie för skräckfilmskcäll, tjejsnack, och pizza. kan helgen bli bättre.??

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback