Ledig och snö

Snön har äntligen kommit :D

Iadg har jag varit ledig och bara tagit det lugnt :) ätit och läst, det var så länge sen jag bara kunde sitta en hel dag och läsa, men nu äntligen idag var dage :D
även om jag läser samma bok som jag har läst massor av gånger så njuter jag lika mycket ändå :D

Dagen till ära tog jag mej en tur till Tumba för att handla på ica, jag gillar ica bättre än coop och VI så då tog jag mej en tur dit, kollade lite på hm efter ett par nya byxor efter som mina favorit jeans har gåt sönder, men det fanns inget, ska kolla i stan nått tag framöver. jag letar även ett par sköna vinter skor, som håller.


Jag njuter av snön med en massa tända ljus, en bok och mysig musik.
just nu är livet på topp :)

Den nya kursen jag läser är ganska flummig och jag fattar inte mycket av den, men vi är lediga ofta så det gör inget :P

I helgen så var jag och min mamma på Jonas Gardell på konserthuset i Gävle, vilken underbar man han är, han är så roligt så jaaa.. jag kan inte förklara.
Självklart så skulle jag skämma ut mig genom att räcka up handen när han frågade om det fanns några med betsken..here I am!
men det var kul ändå, det var en jätte bra show, jag skulle vilja se den igen :)

Den 7-9 december kommer äntligen min älskling ner för att hälsa på mig :) äntligen :D

Snart kommer även den sista delen i Harry Potter ut :( Jag vill ha!!! sorligt att det är slut, jag var emot Harry Potter från början men jag lånade den första boken av min lilla syster när jag inte hade något annat och läsa, då blev jag fast :)

Nej nu kan jag inte sitta här längre måste mysa med boken :)

Nu har jag även beställt den sista Harry Potter boken! :D

Dagen kan inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback