Söndag och snart dax för verkligheten

Verkligheten kallar på mej, jag måste hämta ut skolböckerna, tvätta och diska.. men orka!!

Idag är en sån där dag som man bara vill ligga i sängen på och at det lungt kolla på film och mysa, men nej!!

Gårdagen spenderade jag med emelie, vi skulle kolla på film hela kvälla och bara ta det lugnt, men som vanligt när jag och emelie ska göra nått så blire kaos, hahaha.

jag kom väl hem runt halv två från emelie, så lite trött är jag väl idag + den lilla smönen jag fick mellan fredag-lördag, men WTF man är väl unmg och frisk :P

Ne man kanske ska ta tag i allt nu och engagera sig.. neee... kolla på film och dricka jul must.. JA!!!!

Japp jag dricker redagn jlmust, min favorit dryck på hela året :D jag skulel aldrig kunna dricka mej less på de :D

Julen är min favorit högtid på året, bättre än allt. allt är så mysigt runt jul, med mat, julpynt, julgra, julmust, SNÖ och tända ljus :)

ne nu kallar verkligheten på mej.... jag kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback