Tack!


Efter gårdagens blogg inlägg så vill jag bara tacka de vänner som har skrivit och vissat att de brytt sig :) känns faktiskt himnla bra att äntligen ha träffat vänner som faktiskt finns där, och att det inte bara är jag som ska finnas hela tiden! 

♥ Tack för att ni finns ♥




dagen har varit lång, det känns som om den aldrig skulle ta slut, men nu äntligen ska jag få sova och bara få vara en stund :)

Imorogn är det dags att plugga en massa och på kvällen runt 5 så kommer ingen att kunna nå mej nå mer den kvällen!
Jag kommer då ha te, julmuct, mackor, sötsaker, mjuka täcken och kuddar, och det viktigaste av allt jag kommer att öppna min älskade bok för första gången, äntligen som jag har väntat på detta. jo boken jag talar om är självklart Harry Potter och dödsrelikerna.

Sorry jag är en nörd och kommer att vara det när det gäller harry potter.

Men nu ska jag sova och länkta tills imrogn efter 5, jo jag valde 5 för att då slutar igentligen en skoldag och d¨tänkte jag att det passade med att plugag tills dess och läsa därefter :D

Nu kallat täckets värme! sov gott! god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback