Lycka

jag läste nyss en vänns blogg, och kände att nån tår smekte min kind. dock inte av sorg utan lycka :D

Tack!

stockholm är nu mera mitt hem, jag kände det nu när jag var i hudik, och jag upptäckte att jag bara hade johan och katterna, det fanns ingen jag kunde ringa ingen som ville leka.

jag är hemma nu, äntligen känner jag mej hemma, jag har två underbara vänner som inte skulle svika för fem öre! tack!

Imorgon ska jag spendera dagen med den ena ängeln, shopping ( kolla på nya glasögon åt mej), cider/öl, och bra sällskap kan det gå fel.. nej int en chans.. det som händer i skolan kommer inte få komma ivägen för morgon dagen :D 

Tack för att ni finns!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback