äntligen lördag!

dagen till ära ska jag tillbringa med min vän emelie, eller ja jag ska hjälpa henne att flytta :P

jag trivs som fisken i vattnt här nere och vet inte om jag flyttar upp igen, men johan lockar lite gran på mej.

jag har träningsverk som få idag, på torsdagen så dansade jag med skolan jazz och swing, sen så tränade jag efeter det och igår så dansade vi flamenco och hade barn lekar, så träningsverken kom smygande :P får se hur man mår imorgon efter allt bärande :P

det roligaste hände mej igår, jag skulle tvätta och hade tvättat i två timmar och skulle hämta upp tvätten igen, då är jag utlåst från mitt tvätt rum, hur lyckas man med det??

jag fick i panik ringa till jouren för att få hjälp, när sesdan jouren kommer så var det en ung kille som kom och han skrattde åt mej, de va första gången han hade fått rädda nån som blivit utlåst från sin egen tvätt stuga :d kan du tänka dej..

ja ja ja ja.. jag måste väl gå till pendeln då, fasten jag inte vill... :P

Kommentarer
Postat av: Linda

ha en fortsatt trevlig lördag :)

2007-09-01 @ 11:22:39
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback