Egen lägenhet!

Äntligen äntligen äntligen så har jag fått en egen lägenhet äntligen!

jag ska flytta den 1 oktiber :D lyckliga jag :D kanske inte till det bästa stället men det är iaf alldeles mitt eget!

dagen till ära så har dagen gått helt åt helvete!

först när jag och emma var på väg från skolan så vad det fel på tunnelbanan :/ väldigt mycket fel och krångle.. sen så kommer jag fram till att om jag får en omöblerad lägenhet så kommer jag inte att kunna få mina möbler, efter som jag inte har råd att hämta dom..efter det så kan johan inte hämta min student litteratur så jag måste åka upp och göra de.. men nej det har jag inte råd me... sen efter det så blir mitt sl kort stulet.. jippi vilken jävla dag.. och körsbäret på alltihopa är att jag har tookigt mycke hemlänktan!

men jag har mina förhoppningar om resten av veckan!

jag hade en took bra helg, jag och emelie drack en tookkigt konstigt vin och skulle gå på krogen men ångrade oss när vi kom in till stan.s å vi åkte hem igen :P

ha en bra måndag, för det hr inte jag.. nu ska jag hänta tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback