Hälsingelandet

Japp nu har jag sedan i torsdags spenderat min tid i hälsingelandet, torsdagen bestod av en massa taco och tv. fredagen så grillade vi.. årets första grillning :D gott som tusan var det. tzatziki, fläskfile och potatiskgratäng. mums!

Lördagen/gårdagen.. solen sken och jag studasade upp ur sängen, idag var en dag man inte ville sitta inomhus på.. så jag föreslog att vi skulle ta ut katterna i koppel en stund och vara ute med dem.. så vi åkte för att köpa två selen och ett koppel... sen tog vi ut dem
Diza totalt älskade att var ute och springa omkring, vilma tog det lite mer försiktigt och låg helst helt stilla. men mysigt var det att vara i solen och dricka te och springa efter katterna :D
på kvällen försvann johan iväg till en fest på sitt jobb och lämnade mig själv.

dagen ska spenderas vid datorn antar jag.. det var meningen att vi skulle kolla på den sista sagan om ringen filmen, men det kommer ju inte att bli så, för tiden finns inte.. min mamma kommer lite senare idag för att säga hej :D

men nu ska jag sätta mig och plugga en sväng :(

// Vessli - uttråkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback