Jordgubbar

gårdagen började med att ta sig till skolan, jag brukar alltid vara ne halvtimme tidig, och igåår skulle vi träffas 10 min innan lektionen började, och då lyckas jag komma försent!

nästa dilema för dagen det var att hitta min mamma, eller rättare sagt en speciell gata som hon skulle hålla till på... det ända jag visste var att gatan låg vid vatten, men det finns ganska mycket sånt här nere..

jo jag visste att det låg ganska nära min skola med, så jag började med att gå och leta mig fram, met tage i telefonen som tyckte att jag var förvirrande :P

men jag hittade gatan ganska fort så jag han inte gå så mycket vilse, då var det bara två timmar kvar att dryga ut.. så jag letade en ica butik och köptem ig lite att äta sedan fortsatte jag att promenra jag tänkte att jag skulle gp till skolan, men jag orkade inte riktigt hela vägen så vid fridhemsplan så gav jag upp och tog tunnelbanan in te stan igen, och gick därifrån till gatan där mamma va, hittad mig en parkbänk och intog mitt fika :D

jag läste tidingen och pratade med tage under tiden, när jag var klar och skulle gå för det var 5 min kvar till jag skulle träffa mamma så kollade jag upp och såg 8 kaniner runt omkring mig, söta men ack så läskiga när man inte är van med kaniner som springer omkring  parker.

jag hittade min mamma och hennes arbetskamrat och de blev en tur på stan, jag fick jordgubbar och en kofta av mamma  :D jättttte goda jordgubbar BtW. ska äta resten ikväll och njuta av att det är fredag D:

imorgon är det LR stud kasör och ordförande kurs som gäller.. det ska bli kul :D

Dagen kommer bestå av en massa pluggande och ännu mer pluggande!
Dagen kommer bli tooookigt bra med tanke på jordgubbarna och den strålande solen som väckte mig imorse ::D

// Vessli - Det sjunger i mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback