Ledig

Äntligen kommer den efterlänktade ledigheten, i hela tre dagar får jag njuta utav solen och livet utan för kurser och min lägenhet. i helgen tänker jag inte lyfta ett endaste finger, jag tänker bara njuta, läsa och njuta utav helgen, sitta på våra framställda möbler och läsa i solen, kan det bli bättre.?

Jo så klart, på lördag förmiddag så ska jag till emma och kolla på innebandy :D en gamal kursare spelar i landslaget och så måste man ju kolla :P

idag.. ja solen skiner väldigt fint, lite kyligt och blåsigt bara men annars så är det toppen fint idag :D klarblå himel och fågel kvitter!

Basgruppsdagar känns onädiga och ogivande, det känns inte som att man få ut särskillt mycket utav att sitta med en grupp människor i tre timmar och disskutera en sak som alla är överensa om. men men thats life..!

Jag slösade mina sista 4 kr på en chocklad bit som jag tänker avnjuta ikväll med en mysig bok, vilken bok det vet jag inte än, men någon bra blir det, kan böcker någonsin vara dåliga??

hoppas solen skiner på fler håll i sverige!

// Vessli -  tar en paus från verkligheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback