Lördag/Söndag

Japp lördagen spenderades med emma och malin på söder shopande i secondhand butiker :D jag och emma hittade självklart en massa böcker att köpa :D

pizza i parken vid skolan ble lunch och sedan under störtskuren som blev hamnade vi på en sko affär.. efter regnet bröt vi upp och tog oss hem till respektive hem.. jag kom hem till riksten helt slut och ville inge annat än att sova.. jag såg verkligen inte fram emot utgånen på kvällen.. men det kom.. så fort jag och emelie kom till rocks så jäklar:D

Lördagen va tookigt kul :D och den delen av söndagen jag upplevt har varit bra:D jag fick skjuts hem vilket känndes jätte skönt :D annars hade jag tidigast varit hemma 51 men nu är klockan bara kvart i fyra.. det kanske är dax att sova nu.. jag hatar att somna onykter dock.. men det får gå ändå :D

// Vessli -  Inte helt nykter

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa,, massa böcker blev det :) Redan börjat läsa en jag =) Så de blev utgång iaf. Trevligt, trevligt. I morgon börjar min praktik :P

2008-04-27 @ 12:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback