Panik?!

Vad gör man egentligen när man är ledig?

det var så länge sedan jag hade en ledig helg så jag har ingen aning om hur man gör längre.. vad gör man??

Någon som vet?

Annars brukar mina helger bestå av kurser eller en massa andra åtaganden som jag tagit på mig, då brukar jag ha fullt upp och inte ha tid att reflektera eller att göra annat än det.
Måste man sitta ned och vara ensam med sina tankar och sig själv, och hur gör man då?

jag kan ju inte städa lägenheten hela helgen, jag kan inte ligga i sängen hela helgen, jag kan verkligen inte bara sitta framför datorn hela helgen!

förut så skulle jag lätt ha kunnat slösat bort en helg framför datorn eller bara sitta.. men nu... neee...

Vad gör man när man är ledig?


// Vessli - Öhmn..?

Kommentarer
Postat av: Tage

Aaah! Jag vet inte heller, det är helt gaalet!!
Gå på promenad med frugan :P

2008-04-17 @ 21:53:03
URL: http://dudewhereismylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback