080808

nu ska jag sätta mig med det sista på tentan, de sista uppgifterna i kursen och sedan maila in den ;D

när jag är klar ska jag städa, duscha och försöka njuta och ta det lugnt en stund. runt fem ska jag vara hos emma för en tjejkväll :D
i natt kommer kanske marita och mattias hit och stannar hela helgen. hmm vad händer mer då, inte mycket vad jag vet..
jo jag ska kanske försöka plugga lite grodorna, en pjäs från grekland, under antiken. om jag hinner

tyvärr så vakande jag till regn :( det känndes inte så hilma roligt, fast samtidigt så spelar det ingen roll när jag ska sitta inne hela dagen..

jo det är stockholmarnas egna dag idag :P 080808 det ska vara ett vatten krig i stan på gärdet, nord VS syd, det ska vara någon slags klubb verksamhet och jag tror att det allmänt kommer vara en härlig stämmning i stan idag :P

vad kan jag hitta på med min vän i helgen då?

Nä om jag kanske ska sluta fly undan tentan och ta tag i den så jag bli klar :P

// Vessli - tenta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback