17 frågor

Jag har jätte tråkigt, så jag vbestämde mig för att skriva en gullig liten fråge ggrej igen :P yeey.:P

17 snabba frågor

SAKER OM DIG SJÄLV:
1. är du singel?: Nej
2. är du lycklig?: Det tror jag
3. är du uttråkad?: Ja för tillfället verkligen
4. är du ledsen?: Inte just nu
5. är du italienare?: Nej
6. är du cooling?: Öhmn

SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja det gör jag
2. har du någon gång blivit sårad?: Vem har inte
3. har du någonsin tänkt på samma kille/tjej flera gånger under samma natt?: Ja
4. har du gillat en kille/tjej utan att berätta det för henne/honom?: Ja, men vem har inte det
5. gillar du någon just nu?: ja min alldeles egna pojkvän

SENASTE
1. telefonsamtalet du fick?: Pojkvännen
2. personerna/personen du var med? min inneboende
3. roligaste grejen som hänt?: hmm, katterna och johan, familjen
4. personen du smsade: Min pojkvän
5. du tillbringade natten med? Min inneboende
6. du kramade?: Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback