fredag

ryggen är lite bättre idag, så jag ska iväg en sväng ikväll :)

problemet är bara vad ska jag klä på mig??
ibland är det fruknasvärt jobbigt att vara tjej, hur ska man kunna välja mellan kjol, klänning, byxor. sen finns de så klart olika längder av allt, vad ska man ha för slags tröja till, eller strupbyxor, smycken, smink?

snälla rädda mig, ahh jag har inte så många timmarpå mig, bara tre, och på de ska jag fixa håret, fixa mig själv ge mig iväg :S hur ska jag lyckas.. jag har ju inte ens valt kläder än...:S

skor, ahh vad ska jag ha för skor till :S bekväma så klart men ändå? , vilka av alla dessa skor.. just nu får jag lust att sätta på mig mjukisbyxorna, flanell skjortan och mysa i soffan... nej inte igentligen jag ser fram emot en kväll men emelie +sällskap :D de ska bli kul att göra nått annat än att bara vara hemma :D

men mu har jag verkligen inte tid med det här länge..

// Vessli - stressad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback