Tisdag

Tisdag, ja då var det tisdag igen, jag känner att jag inte riktigt har kolla på dagarna numera, jag tyckte att det var måndag när jag vaknade men oj så fel man kan ha..,

dagen då, jo den ska jag nog spendera med emma, eller med en bra bok. jag borde läsa grodorna tills imorogn, men de ska jag göra imorogn istället innan jag börjar.

jag ska ta mig en tur till ica för att köpa lite skinka till frukosten, och möjligtvis lite jordgubbar, det var så länge sen jag åt jordgubbar med mjölk :( jag måste nog göra det idag..

jag är ju så sugen på allt för tillfället, jag hatar sånna dagar och sånna veckor helst ska det vara så onyttigt som möjligt och stå på bordet bara så där :P man kan ju önska iaf :P

emma skaffade biblioteks kort här i tumba igår, så nu kommer vi förmodligen spendera all vår tid på biblioteket :P eller hur?

vilket flumigt inlägg det blev, näää.. ica nästa

// Vessli - trött


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jobbigt och vakna och tro att det är måndag, veckan blir lite längre då... Vad kul med lärare, vilka ämne?

2008-08-12 @ 12:20:22
URL: http://hcs.blogg.se/
Postat av: Emma

Biblioteket nästa =P

2008-08-12 @ 19:47:27
URL: http://aesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback