Lösning

Vi har hittat en lösning på vårt problem :D det känns jätte skönt :D

Idag har jag spenderat dagen i skolan, sista föreläsningen iden här kursen, nu är det bara redovisningen och hemtentan kvar :D

redovisningen gjorde vi  i min grupp klar i dag på två timmar, vilket var jätte skönt :D

till något helt annat, jag och I satt jour idag på tjejouren, det gick jätte bra trots att vi är ganska nya båda två.

Imorgon ska jag träffa emelie, senare på kvällen emma och hennes syster, sen är det säsongs avslutning på allsång på skansen :( vilket är hur sorligt som helst, jag vill inte att det ska ta slut, det är det som gör sommaren :D
så imorgon mellan 20-21 är jag strängligen upptagen och kan inte nås.. jag ska sjunga och kolla och njuta av varenda ögonblick ;D

till det tråkiga imorgon, katterna ska ha p-piller och det är en plågsamhistoria.. jag avskyr verkligen att försöka trycka i dem piller som de inte vill ha egentligen... men men det måste göras, annars finns det riskt att jag kommer bli vräkt eller tokigt.. alla som hört en katt löpa vet att det inte är en rolig historia :P

nu ska jag krypa ner och sova lite.. så jag är pigg och utvilad till allsången imorgon :D och allt det andra :P

// Vessli - sussar


Kommentarer
Postat av: Mickan

vad är tjejjour för något?











2008-08-05 @ 21:32:23
URL: http://miickanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback