måndag

nu är det bara en vecka kvar tills skolan drar igång igen, vid den här tiden nästa vecka har jag gått halva dagen :P

helgen då, i fredags var jag ut med emelie, malou och en till tjej som jag tror heter ellionre(?) inte helt säker på namnet, förlåt.
vi började på patricia då vi skulle kolla på C.U.M s mode visning, riktigt snygga modeller och kläder :P men stället går jag aldrig tillbaka till, rena rama köttmarkanden enligt mig... sen efter visningen så gick vi vidare till rocks, yeeey mitt favorit ställe : P så rocks stannade vi på tills det stängde. jag fick skjuts hem av emelies pojkvän TAck :D riktigt skötn att slippa bussen faktisk :D

dagen efter så mötte jag min nya inneboende, så det var bara at kliva upp snällt duscha klä på sig och åka till centralen.. lite trött var jag, men men, nu är min inneboende här:P yeey lite trångt i min lilla etta på 19.
lördagen spenderades med vara på stan en sväng och äta, dricka vin och äta chips :P
igår blev det en tur till kungenskurva.. ikea :P sen hem maritini och in till centralen för att ge tage en bok :P

på torsdag ska jag träffa tage :D yeey

idag ska jag inte gör nånting, jo vattna emmas tomat.. jag har så sjukt ont i halsen :( jag tror att jag avlider snart, okej kanske inte att det är så allvarligt, men det känns som så.. jag hoppas det går över innan jag ska åka till mamma :D på torsdag

idag ska jag nog mysa med en film eller en bra bok, kanske boken som jag fick från min älskling aldrig fucka upp av jens lapidius :D en massa the till det så kanske jag är frisk tlls jag ska åka till mamma.

JAg saknar min älskling! det ska bli så skönt att få träffas en sväng :D

// Vessli - Onnnt

Kommentarer
Postat av: Tage

Tack underbara ni =) Boken är jätte bra :D

2008-08-18 @ 12:00:59
URL: http://dudewhereismylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback