Onsdag

nyligen hemkommer från univeritetet, jag är helt slut och ser verkligen fram emot skiknmackorna och theet som jag ska göra, sen ska jag njuta av en bra film och bok och bara ta det lugnt, jag känner att jag behöver det idag:)

imorgon ska jag städa och göra lite plast inför fredagen då en kompis kommer och bor här i en månad:)

så ikväll blir det bara till att ta det lugnt och njuta av ensamheten en sista gång på en månad:P hah nää då det ska bli lite kul också faktiskt :D

nu är det snart bara en vecka kvar tills jag får träffa pojkvännen :) jag åket till mamma en sväng nästa vecka och då kommer han ner över en dag och natt :D

nä nu ska jag ta en dusch, göra mackor och sedan kolla på film, vi får se  vad det blir för spännande!

// Vessli - Njuter av sista ensamheten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback