sjuk

sjukdomen får vänta, livet har tagit över.. jag som trode att jag skulle få leva i en liten semester bubbla nu de näsrmaste dagarna, men icke då ska jag bli sjuk och dessutm så knackar de vanliga livet på. Nu är det dax att ta tag i verkligeheten, Lr stud måste fixas, tjejjoursmöten  och skolan.. när ska jag ha tid att vara hemma och ta det lugnt och vara sjuk och vila upp mig inför skolåret som drar igång...

Det ska bli skönt att komma hem till mamma och ta det lite lugnt iaf, den lilla lugna stunden man kan få..

helt plötsligt när jag bestämt mig för en lugn dag hemma i sängen för att kurera mig själv, så blev det en dag fylld av stress och försök att återuppta verkligheten..

// Vessli - stressad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback