Söndag

Då var det söndag igen, Tage och Mattias har åkt tllbaka till skånelandet vi har haft en super rolig helg :)

I fredags natt var det meningen att de skulle komma, men det blev på lördags morgon vid halv 10 tiden, vi gav oss ganska snabbt in till stan för att äta med Olle, vi åt på en av resturangerna på medborgarplatsen när vi satt och väntade på maten blev det bestämt att vi skulle åka ut med en bår senare på kvällen :) vi åkte till fjäderholmarna för att ha picknick, men naturligtvis så började det regna när vi kom fram :P fast vi stannade ett tag ändå, sen åkte vi hemåt, vilse en gång men hamnade på rätt köl igen. väl i hamn så tog vi oss mot söder igen för att åka hem och äta chips och dricka martini, men så blev inte fallet, vi åkte hem satte på oss lite varmare kläder och gav oss sedan iväg med bilen mot äventyret :P
Vi åkte runt en sväng i botkyrka :D

Imorse vaknade vi vid halv nio och tio så var vi på väg mot tyresö, vi vart hämtade utav Magnus, Tages bror vi åkte ut till tyresö för att äta frukost med Tages Farbror Nisse.
Huset va hur fint som helst och läget oj oj oj, det låg vid en sjö med en skog emellan :) frukosten var god och mysig, vi åkte sen in mot stan för att ta en tur :P mattias skulle turista sig en massa:P
vi shopade lite rea grejer, jag köpte ett par jeans:D
vi åkte hem runt fyra, Tage och Mattias sov en stund för att orka hela vägen. sen åkte dom och lämnde mig själv. Jag åt lite tacos och nu sitter jag här och skriver och kolar på nått program på fyran, med gardell i :D

Imorgon ska jag träffa emma på stockholm södra klockan 11 för att shopa lite snabbt :P

// Vessli - Trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback