Söndag

Ja då var det söndag igen och den gamla veckan tar slut och snart börjar en ny.
Va har hänt i veckan då, jo jag har varit i skolan och haft elktioner och jobbar me lr stud, jag har raggat medlemmar och delat ut kalendrar och svarat på frågor :D

i fredags blev jag bjuden på bio av min vän :D vi såg barnhemmet, en läskigt psykisk film, jag som innan hade svårt för barn kommer ha ännu svårare nu :P
jag har bara svårt för småa barn som jag inte känner, men det tror jag har med mina konserntrations problem att göra, att jag inte riktigt kan konsentrera mig näe jag är ibland dem.

igår så spenderade jag dagen hemma, kollade på tv, jobbade lite och tog det lugnt, idag ska jag spendera dagen med städning, tvättning och göra klart inför veckan :D

imorogn är det skola och tjejouren som gäller :D

JAg väntar också på ett samtal från min älskade pojkvän, som är och plockar svamp i skogen med en av sna vänner, bra med svamp, det är så gott med svamp sås :D eller bara stekt svamp :D mums :D
han har lovat att bjuda mig på det nästa gång vi ses :P jag saknar honom och länktar tills vi ses nästa gång :D

nu ska jag ta itu med dagens schema och se om jag får tid över till att njuta av söndagen :P

// Vessli - fullt upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback