Torsdag

torsdagen började med att jag skulle städa, så jag tog tag i det och började med disken, sedan damtorkade jag lite, tog en paus för frukost, jag satte nämligen igång vid 8 imorse, så frukosten var välkommen, jag kollade lite på sommarlovs morogn och mös.

sen reste jag mig plockade undan och sedan när det precis var klart så nös jag, och fick ryggskott på köpet.. jippi.. så någon mer städning blev det inte för min del.. jag ska ligg aoch ta det lugnt så jag klarar av att ta mig till emelie imorogn :D

enligt mamma ska jag ta mig en stor martini då ska man tydlifgen slapna av :P hahaha
så det kanske blr en martini nästa gång jag kommer upp :D
det är ju inte lätt att ta sig upp och ner, jag bävar för varje gång jag måste på toa eller likande, jag har en vatten flaska i sängen, chocklad brevid mig och dosorna runtomkring mig, och för att omte glömma min bok hög :P
jag hämtar en ny grej varje gång jag tar mig upp, men jag undviker toaletten, det är smärt samt att försöka sätta sig ner och sedan lyckas med allt.. men men, tur att ja har lite knep numera, ja har haft ryggskott en gång förr, så lite knep han jag tänka ut :P

imorogn då, då ska jag ut med emelie och någon/några vänner till henne :) det ska bli skoj, det var ett tag sedan nu!
på lördag kommer min inneboende :P det ska också bli kul :9 lite trångt men kul.

nu orkar jag inte mer, nu ska jag lägga mig tillrätta igen och kolla på någon lång film, någon som har ett bra förslag till en bra lååång film?

// Vessli - oooont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback