1 december

ja så var det bara 23 dagar kvar :D
månaden som jag har väntat på i ett år är äntligen här igen :)
Lyckan sprider sig i min kropp inte bara över december månad utan över mr södertälje med, och att min familj kommer :)
Nu till det jag funderade över,, en liten julkalender på bloggen... hmm nje jag la ner.. men jag tänker skriva in små roliga korta saker på slutet av varje inlägg.. iblan personliga saker, ibland en bra låt,film eller en bra bok :)

Jag är förövrigt klar med julklapparna till emma, emelie och syster :D så det är jag klar med.. nu är det bara mamma och broren kvar :D
 
Jag har vart på praktik idag och är helt slut och somnar nästan sittandes.. jag ska snart lägga in tvätten i maskinen och sen ska jag plugga en massa i mellan.. jag viiiill inte, jag vill bara sova och ta det lugnt. Helst skulle jag vilja sova i södertälje men men det går ju inte alltid som man vill :P


1 December
Jag är sjukligt beroende av julmust. verkligen sjukligt beroende. jag dricker det hela tiden!


// Vessli - helt slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback