2 advent

None

då var det andra advent och snart ska vi äta frukost och tända andra ljuset :)

igår så var vi på staden i regnet hela dagen, inte roligaste dagen men mysigt att få vara med familjen, idag ska vi in till standen igen och hitta på nått spännande :)
igår så gick vi även på en pub en sväng, men nja det är inte så kul när man har nån som är under 20 med sig, det är så svårt att hitta nånstans att gå då :( men det var kul ändå.. det vara ju med mamma och syster :)

vad händer mer då, jag ska plugga och läsa klart min avhandling idag när dom åkt hem, och inte så mycket annat faktiskt, ladda inför skolveckan!

jag är väldigt bitter på mitt X som inte ville prata med mig nå mer när jag nu träffat nån, det var ändå han som gjorde slut och då får man väl stå sitt kast. jag måste ju kunna få leva mitt liv även. ibland går det fort och ibland tar det lång tid innan man träffar någon.. och den här gången gick det fort :) jag är glad över det och vill inte han vara en del av mitt liv så får han ju skylla sig själv!

jag är nöjd med att ha Mr södertälje i mitt liv och skulle inte byta ut honom!

nu ska jag försöka få liv i resten av familjen och få i mig lite frukost!

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback