2008

Nu är det inte långt kvar på året, har man hållit löfterna som man gav förra året:P
jag kommer inte ens ihåg va jag sa att jag skulle göra eller vad jag lovade:P 

Nu måste man ju börja fila på nya löften kanske realistiska den här gången hahah:P  

Hmm ja de är bara att fundera...

Just nu funderar jag över hur många år jag åker in på om jag har ihjäl min granne som spelar jätte hög musik.. som jag hör igen min egen.. hmmm hur länge kan det bli.. är det vä'rt det .. hmm

Nej nu ska jag dona klart lite och invänta emelie, emma va här nyss och snart är det emelies tur:P
sen Pojkvännens tur:P

Nej det blir till att höja musiken :P

// Vessli - Störd på grannen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback