2008/2009

Ja mitt 2008 ska nu sumeras ihop, vad har hänt under mitt år?

Oj, vad har hänt
Året kan sumeras med massa konserter, KISS, Iron Maiden, och alla bra band på Arvika. + slipknot
Jag och Johan gjorde slut några gånger och blev tillsammans, sen tog det slut på riktigt.
Jag träffade Joakim <3 min mya pojkvän.
1 maj, ockuperandet av slottstrappan som blev som den blev

Jag gymmade för lite och åt för mycket chips :P
Jag missade dagar i skolan, men tog igen det snabbt.
Jag fick ner mina små älskade katter.
Vad gjorde jag under 2008, jag gjorde nog inte så mycket, det var nog ett år som alla andra..
Jag spenderade för mycket penagr på annat än mat och viktigheter, jag var nog hemma hos mamma lite för få gånger, jag tjatade nog för mycket:P

Vad är det bästa som hände under 2008:
Joakim<3
katterna
konserterna

Vad kommer jag minnas med 2008:
Konserterna
tjejjoursdagarna med I

Vad har mer hänt då, jaa inte så mycket tror jag!

Vad förväntar jag mig av 2009 då:
Jag kommer bli sambo
Föreläsningar med emma
Ett härligt år som går i vännerna, pojkvännen och skolans tecken.
Metallica konserten så klart
´

Då kommer vi till mina nyårslöften

1. Jag och Lilla syster Anna ska höras på ett eller annat sätt en gång i veckan

2. Jag ska ta hand om mig själv och lyssna på mina signaler

3. Lägga ner mer energi på skolan

Det är mina nyårs löften :D
sånna som jag kan hålla och samtidigt är de viktiga :)

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback