3 december

Ja jag missade en dag här imellan :P

Igår var jag på staden med emelie, hon behövde ha lite nya klänningar och sånt ;)
jag hittade min nyårs klänning, nu ska jag bara ha råd med den med :(
Men det ordnar sig nog :)
sen så åkte jag till södertäljde och min pojkvän :D ( ler lika stort varje gång) jag sov där i natt de timmar jag sov och var inte allls så trött så jag somnade under en lektion idag. 5 imorse ringde min klocka.. mäkta trött jag var då...
jag ville verkligen inte gå, jag hatar att lämna hans trygga armar och åka.. jag avskyr att behöva lämna honom och veta att vi inte kommer ses :(

jag vill inte sova ensam mer.. jag tycker om att sova där och känna hans närhet!
men man kan ju inte få allt man vill ha eller hur?!


3 December
En bra bok som jag läst nyligen är Känn Pulsen Slå av Berny Pålsson
Väldigt läsvänlig bok och väldigt läsvärd.


// Vessli - saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback