8 december

Ja det lider mot jul :)

idag så var det första skoldagen tillbaka efter VFU:n och det var väl som vanligt det.. men men vi fick fram bra grejer till grupp arbetet som ska vara klart tills på måndag, vi ska jobba mer under veckan..

jag måste komma ihåg att säga till emma att vi inte kan ses på den tisdagen då vi har redovisningar och sånt..

Jag är riktigt nöjd över att jag hann hem en sväng innan jag ska iv'g och jobba, japp idag är det tjejjouren som gäller igen :)
jag har saknat att suttit, men jag har inte orkat i höst, men nu jävlar drar allt igång igen :) jag gillar att ha saker att göra och massa hela tiden :P
snart får man boka in tid för att hinna träffa mig :P
hehe som det var förr helt enkelt :)
jag ska rycka upp mig när det gäller lr stud och ung vänster med :) jag har saknat ung vänster en massa och jag vill hålla på :)
sen har jag saknat lr stud med.. och de ska jag och Alexandra dra igång nu :D

sen blir det plugg och och sånt!

men nu ska jag kolla på reprisen av gossip girl och sen dra mig in mot staden och tjejjouren :D

// Vessli

Kommentarer
Postat av: Emilie

och på onsdag SKA vi shoppa vidare.

2008-12-08 @ 18:05:14
URL: http://www.emilie-karin.blogspot.com/
Postat av: Emilie

kanske dock åker på att jobba imorgon :S

men vi får se dem ringer väl under dagen idag eller innan 10 imorgonbitti :)

så jag låter dig veta så fort jag får veta :)

2008-12-09 @ 12:55:32
URL: http://www.emilie-karin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback