Dagen

Dagen spenderades med emelie och drägel efter poliser :P
det är nått speciellt med män i uniform:P eller poliser kanske jag ska säga :P
Emilie och jag var i staden och kollade lite, hon handlade lite julklappar och sånt.. men det kan jag inte skriva om här, vi hade givande samtal. en tjejedag och det behövdes :P

Just nu sitter jag och gör ingenting på en soffa.. kollar lite på på nått på trean ingen aning om vad det heter, jag är inte så engagerad i det.
morgon dagen kommer bestå av plugg, plugg och ännu mera plugg.

hmm.. vad mer då, dagen idag har inte varit så tipptopp :P eller jo det har den med men med små saker som gör att den varit lite kaos..

jag köpte en ny mobil idag :D
jag får den dock på fredag efter lite om och men :P men på fredag så kommer min älskling hem till mamma :D

Jag ska efter jul dra igång mitt arbete med Ung vänster, Lr stud och tjejjouren på riktigt igen :D

Nu ska jag slöa på soffan och ta igen mig efter lite kaos dag :P

// Vessli - Tar det lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback