God morgon

Ja då var det onsdag, och jag va vaken alldeles för länge igår:P

frugan och pojkvännen pratde vi msn och bjöd sedan in mig till samtalet :P hahah va jag skrattade:P

Nu är min vän emma på väg hit, japp den här tiden på morognen :P

Sen ska jag smsa emelie och säg att vi kan ses en sväng, men att jag inte kan fika för at mina 5 kr inte tillåter det, men att hon gärna får komma hit en sväng:P

sen kommer pojkvännen hit, ojoj va mycket folk jag kommer träffa idag :S aja då hinner jag träffa alla viktiga innan jag åker :)
Förutom isabel som det var meningen att jag skulle träffa i m¨åndags på jouren, men jag sov ju bort den tiden :P hahah bra gjort!

imorogn kväll blir det tvätta och packa en massa.. jag vill inte packa, jag ska släpa två kattburar en stor väska, datorn och katt mat.. hmm hur jag ska lyckas det vet jag inte riktigt men på nått sätt så ska det väl gå det med:P
I gävle så kommer jag byta så då ska jag släpa allt igen.. och försöka hitta nästa tåg, eftersom jag inte får ta katterna på bussen.. morr att man säger åt nån att den kan boka det så nee jag litar inte på sj längre.

på lördagen så är det hmm familje middag?! Med vår nya Stora familj, anders och hans söner, barnbarnen, mamam och vi syskon:P så vi blir en hel del.. men jag ser fram emot att få träffa vilde :) melvin med men chramtrollet vilde :)

jag borde klä på mig ¨nått antsändigt till emma kommer, men när hon ringde så vakande jag och de va kanske 10 min sen nu :P hahah så jga orkar inte 'nnu.. och vilket flummigt inlägg det här kommer vara när jag läser det sen :P hahah

Neee det här går inte...

// Vessli - Nyvaken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback