Hälsingelandet

Ja då sitter man hemma i sitt barndomshem igen.. hmm eller barndomshem kan jag inte säga tat det är heller.. jag har ju tekniskt sätt aldrig bott här.. men aja jag sitter hemma hos min mamma och henes karl nu, eller jag ska snart sova :P

Så jag är på besök i de fina häslingskogarna, här där det faktiskt finns snö och lugn.

Dagen började med en rejäll översovning och väckning av emma, som kom med kanelbullar :D mums tack för den frukosten :D
Sen packade jag katterna och klart det sista innan jag skulle åka, emma som var snäll att hjälpa mig in till centralen :) tack för det!

Sen bar det av till hälsingelandet :D NU är jag här och efter en kväll men lite tjffs med syster, taco, skjutsning av bror till bandyn ( broberg suger) och en massa prat med mamma så är det nu dax att sova, imorogn är det till att gå upp tidigt då jag ska skjutsa omkring mamma och anders :P

Det är skönt att komma ifrån sthlm en stund samtidigt osm jag länktar hem, sthlm är ju mitt hem ju, jag har ju mitt liv därnere.. pojkvän, vänner och skolan. MEn det är skönt att få en paus från all stress och ensamheten som man kan känna i sthlm, ensamheten här uppe är på ett helt annat sätt.

Imorogn är det familje middags dax, jag har aldrig träffat hela nya familjen nångång faktiskt, så det ska bli spännande, sen kommer mitt favorit barn hit :) vilde :) Japp jag har ett barn jag tycker om :)

Nej nu är det dax att sova, jag ska få låna min brors säng ikväll men imorgon blir jag förvisad till rummet brevid min brors, :P

// Vessli - På besök i hälsingelandet

Kommentarer
Postat av: tage

Wooot? You got a favorite kid? O_o

Jag har snackat svengelska i två dagar nu. HJÄLP.

2008-12-20 @ 14:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback