Hemlighet

Ja, imorgon så sägs lägenheten upp och jag ska flytta till södertälje.. ja jag vet att de kanske är förtidigt och att det kanske gick snabbt..
Mamma kommer definitivt tycka det :P

Så jag och mina katter ska bli södertäljebor.. jag och Joakim ska bli sambos..läskigt men roligt..
och det är ju lämligare med tanke på att vi alltis umgås med:P
men aningen läskigt, det gick så fort.. är jag redo igentligen.. ja så klart.. jag älskar ju karl :D

hihi :)

Jag har kommit på ett till nyårs löfte iaf:P

Jag ska börja ta hand om mig själv och lyssna på mina signaler :P
Så nu har jag två.. nu är det bara det tredje kvar :P

de måste jag lista ut innan tisdagskväll!

nu ska jag mysa med julmust och godis och nån bra film på tv :D
jag älskar tiden mellan jul och nyår det är så mycket bra på tv då :D
Jag måste ju passa på att njuta av tiden som jag är ensam nu :P det är ju inte så långt kvar innan jag inte har den möjligheten på samma sätt..

// Vessli - Myser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback