Juldagen

Ja då var det bara ett år kvar till nästa gång då :P Nästa gång man får känna stressen inför julen, äta julmaten med famljen, allt julgodis, julmusten ja nu är det ett helt år kvar till nästa gång, fast då vet man ju inte hur julen ser ut.. :P

Nu sitter vi och slöar i soffan och tar det lugnt :P

I Julklapp fick jag :
12 vinglas ( pik kanske :P )
1 vitlökspress
1 magneter
lite pengar
Handukar
Winernougat :D
och en liten tavla :)

Jag är nöjd och glad :D

Imorgon skulle de ha blivit annandags bandy Bollnäs - Edsbyn men eftersom tågbiljetterna är så dyra så blev jag tvungen att åka hem ist, så imorgon rullar jag hem mot sthlm igen:) så 15.30 rullar jag in på centralen :)
Det har varit superskönt att vara hemma hos mamma, men nu länktar jag efter min längenhet, mina saker och min Pojkvän!

Idag så ska jag inte göra alls mycket, mamma och anders ska iväg till nån ikväll så jag blir ensamhemma, så det blir väl att kolla på  film och äta maaaassa godis:P 
Men om en stund ska vi till anders son klas och hämta nån julklapp som anders skulle ha. Sen ska jag hämta tåg biljetterna, packa och åka till mina katter!

Nej nu ska jag mysa med mamma och sen klä på mig!

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback