Jullov

Ja då är det äntligen här, eller ja det kan inte kallas jullov med tanke på att man ska plugga men ändå.
Okej, jag har en timme i skolan imorgon sen är det slut för iår :P
Yes äntligen :P

Hur sk ajag då fira att jag fått jullov idag, hmmm jaa jag tänkte ta en lång skönt dusch, sen sätta på mig de mysigaste jag kan hitta, krypa ihop i soffan med en bra film och te sen ska jag bara njuta och andas :)
Sen kunde man ju önska att en pojkvän skulle vara här med:P men katterna får duga som substitut :P

på fredag så åker jag hem för att stanna i typ en vecka nånting, jag vet inte riktigt när jag ska åka hem igen.
Så snart ska jag hem till norrland och snön :D pulka måste åkas så klart:P

Nej nu ska jag fundera över vad jag ska se för film och duscha :D

// Vessli - Jullov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback